زائف


– الكلام ده غير صحيح، مفيش حادثة اغتصاب حصلت في الحفل. الشرطة هي اللي ألغت الحفل بسبب عدم وجود تصريح.✅✅ – الحفلة اتلغت بعد تحرير نقيب المهن الموسيقية هاني شاكر، محضر بقسم الدخيلة، ضد حمو بيكا اتهمه فيه بالغناء دون ترخيص وتلويث الذوق العام. وكمان لإن كان في فوضى تنظيم ولعدم حصول المسئولين عن إدارة …


حقيقة اغتصاب فتاة في حفلة حمو بيكا

Nov. 08, 2018 - منوعات
حقيقة اغتصاب فتاة في حفلة حمو بيكا
حقيقة-اغتصاب-فتاة-في-حفلة-حمو-بيكا
الإدعاء

-بوست متداول بشكل كبير بيقول: "اغتصاب فتاة في حفلة المدعو حمو بيكا وباقي المدعوين بمغنين المهرجانات اليوم. والشرطة تلغي الحفل وتفرق التجمع".

نتيجة التحري

– الكلام ده غير صحيح، مفيش حادثة اغتصاب حصلت في الحفل. الشرطة هي اللي ألغت الحفل بسبب عدم وجود تصريح.✅✅

– الحفلة اتلغت بعد تحرير نقيب المهن الموسيقية هاني شاكر، محضر بقسم الدخيلة، ضد حمو بيكا اتهمه فيه بالغناء دون ترخيص وتلويث الذوق العام. وكمان لإن كان في فوضى تنظيم ولعدم حصول المسئولين عن إدارة الحفل على التراخيص اللازمة سواء من إدارة حرس الحدود أو الجهات الأمنية المعنية بالأمر، بحسب تصريحات مصدر أمني لجريدة التحرير.
حمو بيكا_Hamo Bika

– كمان مفيش أي موقع صحفي موثوق قال إن في حادثة اغتصاب حصلت في حفلة مطرب المهرجانات حمو بيكا، والحفلة كانت بالنهار يعني كل شيء كان واضح.

– مصدر أمني أكد كمان إنه لم يتم القبض على أي شخص من اللي حضروا الحفل، ومفيش صحفية نشرت عن القبض على حد من الحفل بتهمة الاغتصاب.

آخر التحقيقات