زائف


– الفيديو لجماهير فريق روزاريو سنترال الأرجنتيني، مش لفريق بوكا جونيور. والأعلام والقمصان اللي الناس لبساها لفريق روزاريو سنترال.✅✅ – فريق بوكا جونيور بيدرب بهدوء ودون جماهير، وصفحة الفريق الموثقة على فيسبوك بتنشر صور من التمرينات بشكل يومي، وواضح من الصور إن الهدوء استعدادًا للمباراة المهمة مع ريفر بليت. BOCA – الماتش ده انتشر عنه …


حقيقة فيديو جماهير بوكا جونيور استعدادًا لنهائي كأس ليبرتادوريس

Nov. 08, 2018 - رياضة
حقيقة فيديو جماهير بوكا جونيور استعدادًا لنهائي كأس ليبرتادوريس
حقيقة-فيديو-جماهير-بوكا-جونيور-استعدا
الإدعاء

- فيديو متداول بشكل كبير على إنه من تمرين فريق بوكا جونيور تجهيزًا للفاء فريق ريفر بليت في نهائي كأس ليبرتادوريس يوم السبت القادم، والجماهير بتقوم في الفيديو بالهتاف بطريقة هستيرية وبتشعل ألعاب نارية كتير جدًا.

نتيجة التحري

– الفيديو لجماهير فريق روزاريو سنترال الأرجنتيني، مش لفريق بوكا جونيور. والأعلام والقمصان اللي الناس لبساها لفريق روزاريو سنترال.✅✅

– فريق بوكا جونيور بيدرب بهدوء ودون جماهير، وصفحة الفريق الموثقة على فيسبوك بتنشر صور من التمرينات بشكل يومي، وواضح من الصور إن الهدوء استعدادًا للمباراة المهمة مع ريفر بليت.
BOCA
– الماتش ده انتشر عنه شائعات كتير جدًا، زي رفض ٤٨ حكم إدارة اللقاء، وإن رئيس الأرجنتين تدخل للعب بدون جمهور، وغيره من الشائعات غير الحقيقة اللي موقع FilGoal.com جمعها ورد عليها في تقرير مهم موجود في المصادر.

آخر التحقيقات